vrijdag 12 maart 2010

Proces 'Remote Control'


Ik ben van plan wat meer proces schetsen en ideeen hier te plaatsen op mijn blog. Dit is dan leuk voor anderen, om te laten zien hoe ik werk. Maar ook handig voor mezelf later. Dan kan ik atijd nog terug kijken hoe de schetsen waren en hoe ik met obstakels omging. (Dit is trouwens niet een school opdracht ofzo, gewoon voor mezelf.)

Deze opdracht heet 'Duo'. We moeten voor school een spread maken met z'n tweeen.
Ik werk samen met een ander meisje in mijn klas. (Ze heeft nog geen website helaas.)
Het onderwerp is 'Remote Control', en je mag dit zo ruim nemen als je wilt. Beide tekenaars moeten laten zien wat hun aparte stijlen zijn en die moeten dus afzonderlijk van elkaar herkenbaar zijn.

Ik heb nu mijn deel getekend hier. Zij heeft een kleurige, losse stijl, dus heb ik mijn deel strak zwart/witte gemaakt.

Ons idee was een meisje op een vuilnisbelt (in Cambodia?) die een afstandsbediening vind en er met haar gedachtes een kleurijke robot mee bestuurt.

Ben benieuwd hoe het er uitgaat zien als haar deel toegevoegd wordt. Ik zal het eindresultaat posten.

2 opmerkingen:

  1. Wauw mooi gedaan! Junkpart is erg nice geschetst ook. Benieuwd naar de kleurige variant ^^! Keep up posting :D!

    BeantwoordenVerwijderen